Naszywki na ubrania możemy spotkać na każdym kroku. Mają je sportowcy na koszulkach, mają je również służby na mundurach. Wiele firm decyduje się na stworzenie odzieży roboczej z przyszytym własnym logiem. Jest to znakomity sposób na promocję swojego biznesu. Kiedy warto z nich skorzystać? Podpowiadamy.
Aplikacje do przyszycia – jak to działa i kiedy się sprawdza?
Naszywkami można znakować ubrania o bardzo różnym materiale i strukturze. Wymaga to jednak dobrania odpowiedniego rodzaju i techniki mocowania aplikacji. Warto jednak wiedzieć, że naszywki najlepiej sprawdzają się na materiałach o wypukłej fakturze. Wymienić tutaj można między innymi polar, welur, czy plusz. Są to struktury, na których nie da się zamieścić nadruków, więc idealnym dla nich rozwiązaniem jest wszywka.
Aplikacje do przyszycia mogą pełnić przeróżne funkcje. W przypadku odzieży firmowej najpopularniejszą jest promocja znaku towarowego przedsiębiorstwa. Gdy pracownicy posiadają ubrania wyposażone w logo firmy, klienci są w stanie je łatwiej zapamiętać. Wpływa to pozytywnie na rozpoznawalność marki. Naszywki można także użyć, by zakryć uszkodzenia materiału lub niedający się sprać brud. Kwestia celu powstania naszywki jest indywidualna dla każdego zamawiającego.
Aplikacje do przyszycia – jaki rodzaj wybrać?
Naszywki mogą być haftowane lub drukowane. Wybór zależy głównie od preferencji. Haft jest elegancki i sprawdzi się na większości rodzajów materiałów. Najnowsze maszyny do haftowania pozwalają na stworzenie bardzo skomplikowanych wzorów. Naszywki drukowane doskonale sprawdzą się natomiast do odwzorowania kompozycji złożonych z wielu różnych elementów.
Warto również wiedzieć, w jaki sposób o naszywki dbać. W idealnej sytuacji materiał odzieży i materiał naszywki powinny prać się w podobny sposób. Aplikacja jest na tyle dobrze przytwierdzona do koszuli, że nie przeszkodzi w prasowaniu. Możemy mieć pewność, że w trakcie najechania żelazkiem nie odklei się ona i nie będzie problematyczna jak czasem bywają guziki.
Leave a Reply