Hyundai startuje z kampanią Driven by e-motion

Hyundai startuje z kampanią Driven by e-motion

Hyundai IONIQ to pierwszy na świecie model, który może być wyposażony w jeden z trzech, różnych napędów do wyboru: elektryczny, hybrydowy typu plug-in (z możliwością ładowania z gniazdka elektrycznego) lub klasyczny hybrydowy.

Model IONIQ Hybrid, który już pojawił się w polskich salonach, napędza nowo opracowany, czterocylindrowy silnik 1.6 GDI Kappa oraz silnik elektryczny zasilany zaawansowanymi akumulatorami litowo-jonowymi, o łącznej mocy maksymalnej 103,6 kW (141 KM). Nowa, dwusprzęgłowa automatyczna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach (6DCT) działa wyjątkowo szybko i płynnie, zapewniając dynamiczną i oszczędną jazdę.

Na długiej liście zaawansowanych rozwiązań technicznych znajdują się takie systemy, jak: autonomiczny system hamowania awaryjnego (AEB), aktywny asystent utrzymywania pasa ruchu (LKAS), system ostrzegania o niezamierzonym opuszczeniu pasa ruchu (LDWS) oraz system wykrywania martwego pola (BSD) z ostrzeganiem przed pojazdami nadjeżdżającymi z tyłu (RCTA).

Po podłączeniu smartfonu, interfejsy Apple CarPlay i Android Auto umożliwiają użytkownikom sterowanie muzyką, funkcjami telefonu i nawigacją na wyświetlaczu samochodu.

IONIQ wychodzi całkowicie naprzeciw oczekiwaniom współczesnych klientów. W ten sposób Hyundai prowadzi komunikację, która nie tylko wprowadza na rynek nowy model, ale i filozofię produktu, która może być traktowana jako osobna marka – IONIQ.