Niewątpliwie jednymi z najpopularniejszych form promowania biznesu są większe bądź mniejsze produkty marketingowe. Dzięki nim klienci łatwiej i szybciej zapamiętują firmę i chętniej nawiązują współpracę. Jednak aby spełniały swoją funkcję, muszą być odpowiednio dopasowane. Jak dobrać oryginalne gadżety? Oto kilka sposobów!
Uniwersalne a okazjonalne akcesoria promocyjne
Jednym z pierwszych pytań, które warto sobie zadać, jest to dotyczące celu wręczenia upominku. Uniwersalne gadżety reklamowe, jak smycze lub długopisy sprawdzają się na przykład podczas targów, konferencji czy branżowych spotkań. W takich sytuacjach ważne jest, aby zainteresować potencjalnego klienta swoją ofertą i zaprosić go do rozmowy. Dobrze wykonane i ciekawie zaprojektowane przedmioty oznaczone logo przykuwają wzrok przechodniów, a jednocześnie są stosunkowo tanie.
Bardziej wartościowe artykuły reklamowe sprawdzą się natomiast podczas przyjęcia z okazji jubileuszu firmy lub innej ważnej uroczystości. Wtedy warto docenić głównych partnerów, najważniejszych pracowników czy osoby, które Twoim zdaniem na to zasługują. Oczywiście, oprócz samego upominku liczy się także jego opakowanie i sposób przekazania.
Gadżety reklamowe – dla kogo?
Podobnie, jak w przypadku celu wręczenia prezentu, istotny jest również jego odbiorca. Zapoznając się z ofertami firm reklamowych, można od razu zastanowić się, co, komu i z jakiej okazji opłaca się podarować. Inne akcesoria promocyjne będą odpowiednie dla dyrektorów, odmienne dla menadżerów, a jeszcze kolejne dla potencjalnych klientów.
Niezależnie od tego, kto dostanie firmowy upominek, artykuł powinien spełniać swoje funkcje, być estetyczny i właściwie zapakowany. Wiele osób docenia również praktyczny aspekt otrzymanego prezentu. Dzięki temu nie jest on tylko bibelotem, który po czasie się znudzi i zostanie wyrzucony.
Kreatywność ponad wszystko
W branży reklamowej zastosowano już sporo technik mających na celu uatrakcyjnienie sprzedawanych produktów. W trakcie poszukiwań idealnego artykułu warto zwrócić uwagę na jego potencjalne wyróżniki i jakość materiałów wykonania. Zwykłe i popularne produkty, które niczym nie zaskakują, w wielu sytuacjach się po prostu nie sprawdzą.
Jak uatrakcyjnić upominki reklamowe? Może to być na przykład:
- specyficzna metoda znakowania,
- zastosowanie innowacyjnych materiałów,
- zaskakująca funkcja, którą będzie spełniał produkt,
- personalizacja,
- ciekawa wiadomość dołączona do gadżetu.
Pomysłów jest wiele, więc wystarczy trochę kreatywności i dobrego rozeznania. W razie wątpliwości można też skorzystać ze wsparcia specjalistów.
Pomysłowe gadżety w Twojej firmie
Znalezienie ciekawego i odpowiedniego gadżetu nie jest zadaniem prostym, jednak wykonalnym. Wystarczy się właściwie do tego przygotować, chwilę zastanowić i poświecić trochę czasu na poszukiwania. Jeśli zadanie okaże się zbyt trudne, zawsze można poprosić o pomoc specjalistów z agencji reklamowych, którzy pomogą dobrać najlepszy produkt, uwzględniając potrzeby i możliwości klienta.
Leave a Reply