Nigdy nie jest z późno na naukę. Również wtedy, kiedy człowiek “ma już swoje lata” i pracę. Szkolenia medialne mogą pomóc rozwinąć swoje kompetencję, dzięki czemu nawet kontakt z mediami, rozmowa z potencjalnym pracodawcą/pracownikiem, nie będzie sprawiać żadnych problemów.
Szkolenia medialne – praca nad własnymi umiejętnościami
Aby dobrze wyjaśnić na czym polegają szkolenia medialne, warto poświęcić nieco uwagi wizerunkowi medialnemu. Te dwa tematy są ze sobą ściśle powiązane. Wizerunek to zestaw cech takich jak: mowa ciała, zdolności komunikacyjne, umiejętności interpersonalne, głos i wygląd. Każda z tych cech wpływa na odpowiednią prezentację przed innymi. Nad każdą z nich należy solidnie popracować, aby być jeszcze lepszym. Na tym właśnie polegają szkolenia medialne, których jest cała masa.
Tak samo jak ważne są szkolenia z autoprezentacji i wizerunku, tak samo są ważne szkolenia medialne, które mogą mieć wpływ na wiele spraw. W końcu nie na darmo się mówi, że “jak Cię widzą, tak Cię piszą”.
Szkolenia medialne – z jakimi zagadnieniami można się spotkać?
Może nie każdy wie, ale szkolenia z autoprezentacji i wizerunku organizowane są już od dawna. Wielu związanych z biznesem zapisuje się na nie, aby móc bez problemu odnosić dalsze sukcesy zawodowe.
Pomocne w tym również mogą być szkolenia medialne. One to mogą obejmować takie zagadnienia jak: rozmowa z audytorium (umiejętne odpowiadanie, a nie tylko kierowanie pytań), przekazywanie informacji, prezentacja projektów, dzielenie się wiedzą, czy też walka z tremą. Ten ostatni temat wydaje się wyjątkowo ciekawy, ponieważ wiele osób ma tremę. I to ogromną. Wielu z tego powodu rezygnuje z wystąpień. Okazuje się, że jedno nie musi wykluczać drugiego. Należy jedyne poświęcić nieco czasu na naukę, aby móc odnieść sukces. Po to są takie medialne szkolenia – aby człowiek zrozumiał, że może stać się jeszcze lepszą wersją siebie. W końcu będzie można pokazać się światu z zupełnie innej strony.
Leave a Reply