Zjawisko space brandingu, czyli spójnego zaprojektowania przestrzeni reklamowej, jest coraz bardziej pożądane na wydarzeniach, jakimi są targi branżowe. Jego celem jest przyciągnięcie uwagi i spowodowanie pożądanej reakcji u potencjalnego klienta. Z tego względu odpowiednie zaprojektowanie takich stanowisk, a także ich komponentów jest niezwykle istotne. Jak wybrać najlepsze wyposażenie stoisk targowych? Podpowiadamy.
Co powinny zawierać stoiska targowe?
To, jak dane stanowisko na targach branżowych będzie finalnie wyglądać, zależy od branży i przeznaczenia danych produktów czy usług. Standardowe stoisko musi skupiać się na ekspozycji konkretnych elementów. Warto jest więc zacząć od zaprojektowania całej przestrzeni. Aby zadbać o jak najwyższy komfort potencjalnego klienta, dobrze jest wyznaczyć w niej kilka stref, które pomogą w nawiązaniu pierwszego kontaktu. W dalszym etapie łatwiej będzie zaprezentować swoją ofertę, a także sprzedać dany produkt.
W zależności od dostępnych funduszy można postawić na niewielką część gastronomiczną, jak na przykład barek z kawą i herbatą. Jego zadaniem jest przyciągnięcie uwagi gości i zatrzymanie ich na nieco dłużej przy wystawie. Równie istotna jest strefa informacyjna, w której umieszczone będą wszelkie materiały promocyjne, reklamowe, a także foldery, które odwiedzający mogą zabrać ze sobą do domu.
Jak wyróżnić swoje stanowisko na targach branżowych?
Na wydarzeniu, jakim są targi branżowe, zdecydowanie ważne jest pierwsze wrażenie. Dobrze jest postawić na kilka elementów, które przykują uwagę zwiedzających już od samego wejścia. Większość osób jest wzrokowcami. Aby zdobyć ich uwagę, potrzebna będzie odpowiednia identyfikacja wizualna. Nie ma znaczenia powierzchnia stoiska – jeżeli Twoja firma postawi na takie elementy, jak widoczne z daleka logo firmy, oryginalną reklamę, która będzie dobrze widoczna, a także chwytliwy slogan – jest duża szansa, że goście skierują swoje kroki właśnie do Ciebie.
Zabudowa stoiska stanowi wizytówkę całej firmy. Bardzo ważne jest, aby wywrzeć na klientach jak najlepsze wrażenie. Dzięki temu potencjalni kontrahenci będą bardziej zainteresowani wejściem we współpracę, a także zapamiętają daną firmę jako godną polecenia. Odpowiednie wyposażenie stoiska, jak i dobrej jakości materiały promocyjne to klucz do sukcesu. Dobór materiałów, z których będzie wykonane stanowisko to także inwestycja w przyszłość Twojej firmy. Więcej informacji o projektowaniu stanowisk targowych można znaleźć pod tym linkiem: https://exposystemy.pl.
Leave a Reply